piątek, 10 sierpnia 2018

Spacer nad rzeką


Heeeeeeeeej! Zacznę od tego dlaczego dopiero teraz jest ten post a wiec ze względów pogodowych (nadmiernego ciepła) nie miałam motywacji do pisania za co was przepraszam ale no wiecie 39 stopni Celsjusza w pokoju to chyba trochę za dużo do siedzenia i pisania przed gorącym komputerem XD Ale jestem dzisiaj z porcyjką zdjęć ze spacerku byłyśmy z Yuu nad wodą i w wodzie z naszym nowo zakupionym kółeczkiem i powiem wam że myślałam że sesja nad wodą będzie troszkę prostsza... Mądra ja myślała że skoro nad wodą to dasz lalkę do wody ułożysz i to wszystko, Ale niee (no jakby inaczej...) Nawet nie pomyślałam o tym żeby wziąć jakiś ręcznik by wytrzeć ręce i robiłam zdjęcia mokrymi rękoma na szczęście aparatowi nic się nie stało iii do tego lalka wiecznie się wywracała i trochę jej się zmoczył wig ale nic mu nie jest i na zdjęciach chyba nawet tego nie widać wiec nie przedłużając zapraszam !! :)


Yuu powiedziała mi wtedy gdy robiłam to zdjęcie żebym weszła bo woda jest bardzo ciepła i żeby było ją ładniej widać ( przypuszczam że to był prawdziwy powód ) i tym sposobem moje spodenki ucierpiały i były całe mokre xD



Trochę  opalania nie zaszkodzi przecież





Moczymy stópki :)




Przechodzimy teraz do spacerku tam w lesie było tak przyjemnie !
Leciutko wiało troszkę świeciło słońce i w ogóle bardzo miło się tam robiło zdjęcia ale oczywiście w połowie ktoś zaczął jeździć rowerem i bałam się że mi lalkę rozjedzie (albo mnie XD)


Listki idealnie służą do ochrony przed słońcem nie prawda ?



Odpoczywanie to najlepsza cześć spaceru ...




w tym momencie ludzie zaczęli jeździć na rowerach >.<


To zdjęcie to zdecydowanie mój faworyt tej sesji <3




i tą wspinaczką po drzewach zakończymy dzisiejszy post mam nadzieje że się podobał do następnego :)

3 komentarze:

  1. Ekstra :D. Cieszę się, że Yuu się wybawiła :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! :) Ja też się ciesze w końcu mam chwilkę spokoju :D

      Usuń
  2. Słodka dal :D zapraszam również do mnie

    OdpowiedzUsuń