niedziela, 10 czerwca 2018

Kurz tu....I kurz tam...

Hej przyszłam tu sprzątnąć trochę kurzu i możecie mnie udusić ale... Nie zrobiłam żadnego... ŻADNEGO godnego zdjęcia we Wrocławiu...Ale Ale za to porobiłam kilka zdjęć na dworze i kilka w ``basenie`` mam nadzieje że tymi zdjęciami wam to wynagrodzę a poza tym planuje zrobić repaint Yoko dlatego tak mało ją tu widzicie że prawie w ogóle  ale po prostu muszę kupić MRS. Super Clear i idą mi akwarele z Faber Castel mam nadzieje że się do tego nadadzą a i jeszcze kilka wieści dla was mam nie było mnie tutaj ponieważ dostałam takiego LENIA że myślałam że z łóżka nie wstanę ale za to kupiłam Yuu buciki i Koło do pływania ale muszę sobie na to troszkę poczekać bo niestety nie idzie to z naszego kraju :/
Ale nie przedłużam i zapraszam was na zdjęcia :)































Yuu była wniebowzięta jak zobaczyła że ma ``Basen `` :D







Mam nadzieje że zdjęcia wam się podobają i nie jesteście za bardzo źli o tego Wrocka.. :/ Paaaa :*

2 komentarze:

  1. W tym wigu, moim zdaniem Yuu wygląda lepiej, niż w tym rudym, ale to oczywiście tylko moje zdanie ;).
    Nie szkodzi, że we Wrocku nie porobiłaś zdjęć, z których byłabyś zadowolona ;). Na pewno jeszcze nadarzy się jakaś okazja do porobienia innych zdjęć ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tam tyle zwiedzania że po prostu te zdjęcia to był koszmar. Jeszcze w tym rudym wigu wiec no chyba lepiej że ich tu nie dałam XD

      Usuń