niedziela, 15 kwietnia 2018

``Nowa`` W mojej kolekcji

Cześć i czołem ! Dzisiaj przychodzę do was z dość nietypowym postem gdyż kupiłam nową lalkę do mojej kolekcji !! w tym poście pojawi się również porównanie ciałek z lalką BJD !
I ubranka jakie dla niej kupiłam... B)  no w każdym razie na razie pokaże wam jedno jedno jedyne zdjęcie z rozpakowywania jej XD 



Domyślacie się co to może być ??
Nie ?
No to proszę !












TO DAL JOU JOU PO CUSTOMIE !!
Zakupiłam ją na grupce na fb i po prostu nie mogłam się doczekać aż do mnie przyjdzie!! :)
no to może teraz porównanie ciałek ?
Porównuje z Recastem Bjd Mio Wielkości Yosd  z Obitsu mojej lalki :)
  BJD nazywa się Onika i jest lalką mojej przyjaciółki








 Wydaje mi sie że obitsu poradziło sobie lepiej niż ciałko Oniki ale możliwe że to tylko moje odczucia

(z góry przepraszam za jakość zdjęć ale tak jakoś wyszło było ich więcej ale no nic byście nie widzieli :( )

Tutaj kilka zdjęć Lalek






Łał aż Trzy ! XD
A teraz zdjęcia mojej lalki
A no przecież bym zapomniała Dala otrzymała imię Yuu :D
Odziałam ją w czarnego wiga robionego przeze mnie ! :)











No to chyba tyle ale teraz perełki Bo kupiłam jej jeszcze własne ubranka ! :)




Tak oto prezentuje się w efekcie końcowym
No a wiec tak ja się z wami żegnam (Z góry przepraszam za ten wpis że jest tak strasznie namieszane w nim ale miałam z nim dość dużo kłopotów  ) a wiec widzimy się za tydzień w niedziele paaa ! :)


4 komentarze:

  1. Dalka! Jeju, cudo. Widziałam ją również na tej grupie i bardzo się cieszę, że kupił ją ktoś kto ma bloga :3 Czekam na więcej zdjęć (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nowej współlokatorki :D.

    OdpowiedzUsuń