środa, 21 marca 2018

Już Wiosna

Ehhh wczoraj był 1 dzień wiosny a u nas co ? ŚNIEG i CHOROBY bo jak by inaczej ale nie psujemy sobie z dziewczynami pogodą i robimy zdjęcia gdzie W DOMU  !! :) zdjęcia są jeszcze w atmosferze zimowej ale mam nadzieje że wam się spodobają aa i jeszcze coś mam nowy aparat i chce się was tylko uświadomić iż nie jestem jeszcze z nim na tyle zaznajomiona by te Zdzisia wyszły super ale i tak mam nadzieje że nie przeszkadza wam ich jakość no to zapraszam !! :) 























8 komentarzy:

  1. W domu również można robić ciekawe zdjęcia :). Powodzenia z nowym aparatem ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Attection Attection ! Wiosna Wraca !! Czekam na wiosenną sesję ^^
    Słyszałam coś o jakiejś BJD.... B)

    OdpowiedzUsuń
  3. filcowy Ciastek skradł sesję :D

    OdpowiedzUsuń